Welkom op De Reiger!

Basisschool De Reiger is een warme, eigentijdse school die midden in het prachtige dorp Lisserbroek staat. We hebben een deskundig en betrokken team dat hart heeft voor goed onderwijs. In het schooljaar 2022-2023 bezoeken rond de 200 leerlingen de school, verdeeld over 8 groepen. Er staat een team van ongeveer 18 enthousiaste medewerkers klaar om uw kind(eren) een leerzame en prettige schooltijd te bieden.

Schoolgids

In de schoolgids kunt u meer informatie lezen over onze school. U kunt ook informatie vinden op Scholen op de kaart.

Rondleiding

We geven u graag een rondleiding op onze school. Ons telefoonnummer is 0252-412128. Een afspraak maken per mail is ook mogelijk: info.reiger@jl.nu

Stichting Jong Leren

Onze school staat niet alleen. Samen met 22 andere confessionele basisscholen vallen we onder Stichting Jong Leren

De aanmelding voor onze kerstmusical is alweer gestart! Lees hier alle informatie!

Wie werken er op de Reiger?

Ons team bestaat uit een groep enthousiaste leerkrachten, onderwijsassistenten en ondersteunend personeel die met hart voor hun werk hun uiterste best doen om onze leerlingen goed onderwijs te bieden.

Klik hier voor meer informatie.

Parro

Wij communiceren met ouders via Parro, een gebruiksvriendelijke én veilige communcatieapp. Met Parro blijft u helemaal op de hoogte van het laatste nieuws op de Reiger.

Log in op Parro of download de app op uw telefoon of tablet.

Azollastraat 47
2165 XP Lisserbroek